torsdag 9 januari 2014

Inför formex 2014

Hejsan!

Nu är det brådskande dagar... Jag och Ann-louise år i full gång med förberedelser inför Formex mässan 2014. Vi skall göra fyra mässmontrar tillsammans. Och det krävs noga planering och smarta lösningar för att få ihop det praktiskt. Vad skulle vi ha gjort utan Hasseman???
I går tillbringade vi hela dagen åt att packa all rekvisita och byggmatrial. Vi fyllde  en stor lastbil, två minibussar och ett släp. Ler....jag lovar att det finns inte plats för den minsta vas alt är fullpackat.
Så idag beger vi oss upp till Stockholm  för att tidigt i morgon börja... Jihaa.
Här kommer lite inspirationsbilder som vi använt oss av.


Det går inte att missa att det är textil vi skall jobba med, jag lovar att hålla er uppdaterade av vad som händer på formexmässan 2014 både när det gäller våra montrar och även annan inspiration . Ska även se vad som kommer bli 2014 års "grej" inom inredning. Jag har mina aningar ... Nu är det dags att packa det sista.
Ha det gott/ Petra

Inga kommentarer: