tisdag 18 juni 2013

Vi har midsommarstassen och allt annat som hör till...

Tack  
världens bästa Chef och jobbarkompisar för en mysig kväll och god mat på Bästa Vinci igår...lite after work och snack så här innan sommaren med dem man gillar behövs verkligen ibland. Helst för mig jag som bara ska jobba två dagar till innan bebisen sen ska få komma...Måste erkänna att det är med blandade känslor, självklart längtar jag efter det lilla livet som gör sig påmind i min mage, men samtidigt känns det väldigt konstigt att inte gå till jobbet som man älskar på väldigt väldigt länge...men som sagt ni kommer inte att slippa mig, har lovat att gästspela några gånger...


Ja tiden går snabbt och nu är det midsommarvecka igen, frågan är om det blir klänning och stövlar i år, eller om man kanske till och med kan ha sandaler...visar här idag mina midsommarfavoriter....

 Vit midsommarklänning 699 kr, finns även i aprikos

 fin blus med spetsdetaljer 499 kr

 vacker spetsblus 399 kr

 sött linne med paljetter och spets 599 kr

Enkel top 399 kr
 
 fin kofta perfekt till midsommarkvällen 299 kr

 vacker kofta med hjärtan som knappar 499 kr

 söt grovstickat kofta 699 kr


Vi har även fyllt butiken med fina midsommargåvor som passar utmärkt till värdparet...
kom in så hjälper vi er gärna!
 
Trevlig Midsommar!
Kram Lina












Inga kommentarer: