fredag 15 mars 2013

Vackert Förpackat...

Det är väl ingen nyhet att vi på Hjärterum oftast väljer smak med ögonen? Förpackningar talar starkt och kan verkligen förtjusa oss... oavsett innehåll :)

Jag har en mapp där jag sparar på fina förpackningar, etiketter, loggor mm. När jag tittar på dem funderar jag ofta på varför man inte lägger mer tid och kärlek på vackra förpackningar.... det gör ju så mycket!
Visar några av mina favoriter här! 














Ett varumärke vi älskar lite mer för varje dag som går är vårt Lilla Bruket! Just för etiketterna och de fina bruna flaskorna! Vill bara fylla upp hela badrummet och köket med produkterna...

Nu har jag i veckan uppdaterat webbshopen med det mesta vi fått från just Lilla Bruket. Så nu kan ni shoppa fina förpackningar, med fantastiskt ekologiskt innehåll, hemifrån....
Nedan hittar ni lite godbitar..

LINNÉVATTEN FRÅN LILLA BRUKET 149,-


TAMPTVÅL FRÅN LILLA BRUKET 199,-


LOTIONOLJA FRÅN LILLA BRUKET 249,-


BODYLOTION FRÅN LILLA BRUKET 229,-


HUNDSCHAMPOO FRÅN LILLA BRUKET 229,-


DISKMEDEL FRÅN LILLA BRUKET 159,-


SURFSKRUBB FRÅN LILLA BRUKET 89,-


Önskar er en härlig helg!

Kram Stina

Inga kommentarer: