måndag 11 mars 2013

Annons i Sköna Hem...

 
Riktigt kall start på veckan var det allt. -14 var de ute i Sandsjön när de va dax att ta sig till jobbet... Brr... Va hände med våren?...
Tur vi har Vår i butiken, idag anlände det supercola saker kan jag lova...
Saker som faktiskt inte är typiska Hjärterum... Men när jag såg dem kunde jag inte låta bli..
kom in och spana in vetja!!!
 
Stinis har gjort ny Annons för Sköna Hem...
Vi presenterar vår Djur i kostym kommande nummer...
 
Butiken & webshopen är fylld med all 12 motiv och ui butiken finns flera inramade i vintageramar...
Ni har väl inte missat att vi har två nya motiv....
Spana in på webbis så kan du se & och shoppa....
 
 


Idag har det vart miljader bollar i luften kan jag lova så nu stupar jag i säng... Trevlig fortsättning på veckan..så hörs vi till helgen...
 

Inga kommentarer: