tisdag 8 januari 2013

Några favoriter kvar...



 Vi har fortfarande REA på hela vår garderob. Många av er kunder frågar är det rea på alla kläder?
och det har vi faktiskt. Fast att det låter helt otroligt, har vi faktiskt 50 % rabatt på hela vår garderob. 

Här visar jag några av mina favoriter som fortfarande finns kvar på rean.

Sköna baggyjeans med många snygga sömmar ord.pis 699kr
 Nu 350 kr
Finstickad klänning med fint broderi på ryggen ord pris 899kr Nu 450 kr

Vacker kofta med paljetter vid armbågarna ord pris 599kr Nu 300 kr


Pälsväst i vackra bruna nyanser, och pärlbroderi framtill ord pris 1899 kr Nu 950 kr
Läcker blus med fina detaljer på axlarna ord pris 499kr Nu 250 kr


Snygga camouflagebyxor i baggymodell ord p 699r kr Nu 350 kr

Fin vardagströja med hjärtan på armbågarna ord pris 499kr Nu 250 kr

Snygg moccakjol med nitar ord pris 1299kr  Nu 650 kr
Välkomna in och skynda att fynda!

Kram Lina

2 kommentarer:

Torparlycka sa...

Ni har så mycket fint!! Tur för min plånbok att jag bor låååångt ifrån Borås =)
Som ett litet tack för all inspiration och glädje ni bjuder på så finns idag en Awards till er på min blogg!
Kram
A

Hjärterum sa...

Gokväll Torparlycka.. tack snälla för fin Award de gör oss riktigt glada! KRAM