torsdag 29 november 2012

Välkommen snö!


Hej på er!!
Härligt! äntligen har snön kommit till oss, nu infinner sig den riktiga julkänslan.
Det kunde inte bli mer passande med snö idag, tidningen har varit här och gjort ett reportage till sin julbilaga.
Och på lördag skall jag vara med på en julmarknad i Gällstad och sälja kransar adventsljusstakar och granar. 
Så välkommen snö!
Här kommer lite bilder i  från mina kvällar, det gick visst att få in 13 vuxna i mitt uterum.
finns det hjärterum så finns det ...
Och till slut dök det upp två killar, ni är ju mer än välkomna.
 Här kommer bilder från Varbergsgänget.  De gjorde mycket fint, se och inspireras. Här en adventsljusstake på en krans.
 En stor dörrkrans, med en stor skylt. Den blev så jäkla bra.


Veckorna bara rusar på, och mycket härliga människor får jag träffa,  en stor kram till er alla.
Ni ger mig nya idéer.

Kram Petra

Inga kommentarer: