måndag 27 augusti 2012

Nu ä vi redo för Rea!!

 
Go Måndag kväll...
 
Va säger ni bloggisar, vilken kontrast på väderfronten!! Igår åska och muller och trodde regnet skulle komma igenom taket.... och idag helt fantastisk härligt inte ett moln på himlen....
 
Vi har haft en riktigt skön dag!! Lina fick vara helt ledig, Jag & Stina har haft butiken stängd..och förberett allt för morgondagens REA.. Men vi tog oss en härlig lång lunch på Vincis utesrevering... sen jobba vi lite... Sen visade sig att Stinis hade bakat.. "fjäskfika" som hon kallar det.. hon hade bakat min absoluta favorit.. silviakaka.. Så de blev även en lång fika i stadsparken i de goa vädret.. Inte var dag vi kan unna oss sådan härlig lyx.. men när det väl görs.. så uppskattas de så!!!
 
 
 
 
 
 
Imorgon kl 8.00 startar vår Rea.. butiken är fylld med fina möbler, kläder & inredning...
50% på allt.. undantag våra Möbler här gäller det röda priset.. och är nedsatt mellan 30-80%
Har ju återigen fått påfyllnad av min kontakt med vackra franska industri möbler...
Så måste göra plats för dessa.. så därför kan ni fynda även våra unika möbler imorgon..
 
Exempelvis skänken ovan.. nu 5000kr ordp 9995kr
 
 
 
Just denna snygga perforerade modellen har leverantören bestämt sig för att sluta med.. så dessa kan ni fynda till kalaspris. har en uppsättning om 4st i färgerna vitt, svart & grått, vardera sett om 4stolar kostar nu komplett 2500kr ordpris 6780kr
 
 
 
 
Sen detta antika franska vitrinskåp.. Så mycket finare i verkligen.. samt belysning i skåpet har jag monterat oxå... dessa erbjuder jag nu till 12 000kr ordp 19 995kr fler franska vitrinskåp finns till fina priser!!
 
 
Antik fransk säng.. sidomedar följer med! nu 2000kr ordp 5995kr
 
 
Schysst plåtskåp... 2500kr!! ordp 4995kr
 
 
Frågar ni mig, är detta den vackraste byrå jag sett!!! över 100 år så galet vacker!!! nu 5000kr ordpris 9995kr...
 
 
FinT matsalsbord komplett med 6st stolar... nu 5000kr komplett ordpris 11995kr
 
Ovanstående är bara en liten del av alla fina möbler som finns med på vår REA imorgon..
 
 
 
 
Varmt välkomna...
 
 


Inga kommentarer: