söndag 12 augusti 2012

Nu har vi anlänt till Storstan...

God Söndagkväll alla fina...

Efter en lång dag med mycket packande inför mässan och planering med alla hantverkare på resturangen jag håller på med..så de vet vad som ska snickras, målas, tapetserars, kaklas medans jag är borta... för när jag kommer hem blir de bråda dagar inför öppning kan jag lova...

Så har jag och Lina äntligen anlänt till Stockholm.. den här gången bor vi fin fint i nya hotellet precis i anslutning till mässan.. Tack Mia på Västergården för detta... =)
Precis intagit lite god mat.. och nu anlänt på hotell rummet på 14 våningen... och Lina ä höjdrädd...=)

Imorgon ska jag och Lina ta oss en helt ledig dag.. kvalitetsdag.. bara mysa hon och jag..Börja med god hotellfrukost.. sen har vi nu skrivit upp massa adresser vi ska besöka för att förhoppningsvis se och finna massa inspiration... blandat med lite shopping och god mat...

Sen på tisdag vankas det formex med temat Nordic Charm..
Då ska här byggas montrar i 2 dygn.. på onsdag kväll måste allt stå klart...
självklart kommer vi uppdatera er på vad som händer här uppe och från vår morgondag...
Och torsdag till söndag blir det inköp för höst och jul 2012....



Ni har väl inte missat vår super fina tävling på Facebook!!!
4 kanonpriser värde minst 5000kr

Det enda som behövs för att vara med och tävla, är att vara vår vän på facebook, dela tävlingsinlägget på Er egen wall.. samt nämna vilken vinst ni helst vill vinnna samt berätta varför....




Nu blir det kudden för oss.. så vi är pigga och fräscha för vår morgon dag..
Vi önskar er en härlig start på veckan!! de ska vi ha....=)

kram....

Inga kommentarer: