onsdag 9 maj 2012

När ute blir inne!


Hej alla trädgårdsvänner!
Vi ska äntligen gräva upp delar av vår trädgård och göra om entrén till huset. Här är lite bilder som jag har sparat för att själv ska få inspiration.... plocka det bästa och forma det till något eget.

 


De här uppmurade krukorna är något som jag skall göra själv. Och jag gillar den här stenläggningen, jag tror att det är
ölandsten.












Belysning är ju oerhört viktig, gäller även i trädgården.




 Ja just det, var ska jag ha polen? ohh,.. det är så mycket man vill ha. De var ju det. Plocka ut det  bästa..



Jag antar att ni oxå fick lite inspiration till er trädgård. Kanske bygga en vacker pergola? eller plats bygga en soffa?? Jag har i alla fall fått lite goda idéer till min framsida.

kramar Petra






Inga kommentarer: