tisdag 15 maj 2012

Dusch i trädgården!!


Hej på er!!

Äntligen så är vår dusch i trädgården uppsatt, vi har haft den nu i 4 år  och använt den hur mycket som helst. Det kanske känns som en "onyttig" sak att ha, men vi använder den jätte mycket. 
Det står en stor zink balja brevid som ungarna badar dagligen. Och dom älskar det och på kvällstid är det perfekt att passa på att tvätta dom rena efter dagen bus.. Själv tar jag mig en svalkande dusch när solen är som varmast.. De är även bra till närheten av vatten när man har mycket blommor. Så mitt tips till er i sommar är...Inskaffa er en ute dusch. Jag lovar, det gör en lycklig. 







 Det här är ju helt makalöst mysigt, tänk att börja dagen med en dusch ute i det fria..

Stilrent..svart...snyggt.. 



Jag hoppas ni fick lite idéer om vad som skall finnas i trädgården.. Vi älskar vår dusch.. 
Ha en god helg!!


Kramar Petra  

www.petrahallberg.se










Inga kommentarer: