söndag 27 maj 2012

Bästaste MORS DAG....

Gokväll alla fina!
Länge sen nu... Då jag haft fantastiska uppdrag utanför butiken som avlöst varandra nu i flera veckor.. har jag tyvärr inte hunnit med att titta in hos Er...


 

 Idag var det finaste Mors dag.. vi startade dagen här ute Sandsjön med mor, far syster med familj.. med en god långfrukost i det härliga vädret... sen har det badats solats myst..grillats & fikats..helt ljuvlig dag!!
Hoppas ni oxå  haft en fin dag med Er Mor....



Nu börjar det även arta sig hemma hos mig.. har inte fotat ännu.. men ni får en liten smygtitt från bilderna på mobilen...
Nytt i köket har det blivit... gammal fin rostig plåt har kommit upp istället för bröstpanelen.. och 100Kg ekbord från Artwood har tillkommit... och min alldeles ljuvliga skänk har fått komma hem.. helt galet vaker!!!


Nedan anar ni lite av den träväggen jag nämnt innan.... blev kalasbra!


Nämnde ju tidigare att vi hjälpt till att styla ett hus i Dalsjöfors... fantastiskt vackert hus vill jag lova..visning nu på torsdag!!! titta in på länken för att se mängder av fina bilder från huset....





Ikväll har jag förberett lite här hemma för morgondagen.. vi ska vara här hos mig och fota en leverantörs alla produkter.. för höstens katalog...
Sen imorgonkväll ska alla bilar och släp packas fulla med alla möbler och inredning.. för då bär det av till Smögen hela vecka... på fredag ska allt stå klart för premiär öppning....
Ska bli grymt skojj!!


Sen på fredag blir det bara hem och packa om för att ta mig en veckas mycket välförtjänt semester jag och en av bästaste vänninorna tar oss till London för en vecka... konsert med Coldplay och massa shopping och mys står på agendan... och då även vänninan har en inredningsbutik.. blir det nog en hel del inspirationsletande oxå!!

Så som ni förstår blir det inget bloggande för min del närmsta 2 veckorna.. men jag lovar att när jag kommer tillbaks.. ska ni få se mängder av bilder på allt jag styrt upp Här hemma.. hur de 3 restuarngdelarna på smögem blev... och självklart inspration från london.. och lite från alla  uppdrag från de senaste veckorna...
Tills dess får ni titta in och läsa vad Lina, Stina & Petra delar med sig av här på bloggen...


Ha de bäst tills vi hörs igen!! stor kram Ann-louise


4 kommentarer:

Anonym sa...

OH gud Ann -Louise vad vackert den långa skänken i köket är ju helt galet snygg vill bara se mer bilder, får hålla mig till tåls. Allt det som ligger i pipen ska bli kul att läsa och se bilder på. Ha en välförkänt semester kram helene
Ps måste kolla bilderna igen.

Levindas Värld sa...

Wow säger jag bara! Vilken otroligt fantastisk skänk! Det var nåt av det snyggaste jag sett på länge! Och huset sen, så himla vackert det var rakt igenom! Bra styling där :)

Anonym sa...

kaanon fint.. snygga färger ihop, drivved ,svart ,zink. Är själv lite trött på allt vitt . Väntar med spänning på fler bilder..PS mattan i köket säljer du dem? Kram Elisabeth

Hjärterum sa...

hej På Er tjejer... tack för era mina kommentarer.. lite sent tack kommer här.... =) nu är de 3 veckors paus från alla jobb utanför butiken..så nu ska jag allt hinna blogga och visa er mer... ha en fin fredag så länge... kram Ann-louise mattan kommer från artwood Elisabeth och finns i flera storlekar... och vi säljer dem i butiken...