måndag 9 april 2012

Lamppyssel....


Njuter ni av go ledighet!?
 Känns ju såå lyxigt att få vara lite extra ledigt denna måndag..
Hoppas ni haft en lika härlig påsk som jag.. njutit av god mat och dryck med fantastika vänner..

Själv tillbringar jag denna måndag i soffan myser med film och svarar på massa mail om vartannat..
Ni är många söta som mailar och frågar om massa olika saker från ritningar på mitt uthus, färg till bastun och hundra andra frågor om saker och ting... hade ju självklart önskat jag skulle hinna med att svara oftare på alla mail.. Men hoppas ni förstår att jag måste prioritera jobb först..
Ni vet väl att ni kan boka oss för en konsultation 500kr/h tar vi och då kan vi hjälpa er med allt som har med blommor, inredning, trädgård, hus, ja allt helt enkelt.. litet som stort...



Stina bjöd ju på lite konstverk till golvet i torsdags... så här idag tänktej jag bjuda på lite konstverk till taket... och som ni kommer se.. så har man bara tid, material, så kan man faktiskt pyssla ihop en del av dessa lampor själv.. perfekt en sådan här annan dag påsk dag



Imorgon blir det chefsutbildning för mig & Lina hela dagen, hoppas vi kommer få lära oss massa nytt!
Sen som sagt ska jag vara ledig resten av veckan... då jag ska lämna in mina små för kastrering imorgon..så de ska springa runt här med trattar i 10 dagar.. så då känns de tryggt att va hemma och se till att de mår bra...
Så det blir Stina & Lina som tar hand om er i butiken i veckan...

För er som skulle önska så ger vi 50% på allt som hör påsken till resten av veckan!!

Nästa vecka söndag till söndag kommer vi ha Bröllopstema här på bloggen varje dag!!!!
Så ni som går i bröllopsplaner..håll utkick för de kommer inspiration på allt från dukningar, klänningar,brudbuketter,inbjudningar ja allt runt om kring ett bröllop..



Ha en skön fortsatt ledig dag...


kram så länge så hörs vi här på bloggen på fredag.. och har ni något speciellt önskemål om ett bloggtema så låt oss veta....=)

Inga kommentarer: