fredag 6 januari 2012

Planering inför Formex...


Tingeling denna fredagkväll......
Har ni tagit tillvara på denna lediga dag?... Själv tog jag mig en mycket välförtjänt sovmorgon kändes som ett halvår sen sist.... Och vilket vackert väder att vakna upp till!!
Sen bar det av till fiskhamnen i Göteborg för möte med Krille & Mia ägare av Västergården..  som tillverkar fantastiskt handgjord keramik.....
Vi har återigen fått äran och förtroendet att göra deras monter på Sveriges största inredningsmässa FORMEX i Stockholm...
Så idag har det planerats vad som ska packas, exponeras och massa ideer runt produkterna....
Och då vi i stort sett har fått fria händer, samt att det är galet vackra prylar.. så känns det omöjligt att misslyckas att presentera deras vackra saker.. Tro mig i mitt huvud så studdsar ideerna fram och tillbaks..
Va nu ikväll på en lokal auktion och fann allt lite rekvisita till montern..
nedan är lite bilder från mitt hem i våras..där vi fota alla Västergårdens Produkter, då de skulle uppdatera hemsida/webshop mm..
visst blir man sugen både på vår & sommar när man ser bilderna!!!






Blir ni sugna på att shoppa kan ni titta in här
Här kan ni klicka hem allt ur deras sortiment hemifrån soffan.. och shoppar ni över 600kr bjuder de på frakten.. och uppe på de.. så bjuder de alla kunder på en liten gåva... Och jag kan lämna garantin på att allt är minst lika fint i verkligen!!

Nu vankas det lite inventering för min del...

Imorgon lördag har vi öppet 10-16 sista chansen att shoppa julsaker till halva priset.. på söndag packar vi bort de som är kvar.. för på Måndag har jag bestämt att då ska skapandet av VÅR börja...

må så gott kära bloggisar så länge...


Inga kommentarer: