söndag 22 januari 2012

Besök hos Garbo....

Härlig söndag morgon på Er alla

det är vitt ute, har inte bestämt mig för om jag gillar det eller inte.. men vi får väl tänka på alla små som antagligen är allelles lyckliga av snön.. =)
igår va en grymt bra dag, bästa på länge.. helledig i mysigt sällskap..spa och massage för denna stela kropp.

Ett besök hos Garbos på Brahegatan 21 här i Stockholm. Ett fantastiskt ställe med otroligt vackra saker... En fröjd för ögat, men för min del stannar det där.. plånboken är inte tillräcklig för att komma ut med en påse härifrån... övervägande kostar nog fem siffrigt... men som sagt mycket inspiration.. så kan varmt rekomendera ett besök!

Något som gjorde mig lite ledsen i hjärtat var.. Stockholmvisit är lika med ett litet besök på Årstiden, första inredningsbutiken för min del iallfall.. har funnits i 21 år.. men nu stod lokalen tom och de har behövt stänga igen mycket mycket tråkigt.....

Igår kväll besökte vi ett mycket trevligt libanesiskt kök god mat & dryck tillsammans med härliga tjejer.. De blev som jag anade delvis massa prat om resor... vi kunde inte bara bestämma oss vart vi ska.. men bestämde att nån stans ska vi! och en gemensam vecka i sommar på Gotland spikades iallafall.. Längtar!!!


Nedan bilder från Garbos...





Nu vankas en lång god hotelfrukost, för att sen bege oss till mässan för de sista inköpen....
Och kl fem är de dax att plocka ner och packa montern så är väl åter i Borås 2-3 tiden i natt......
sen ses vi i butiken imorgon Måndag...
Njut av söndagen så länge....
kram


3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst var det fina saker på Garbo's, men era är minst lika fina till vettigare priser dessutom! Ha det bäst... Kram

Cecilia sa...

Åh vad tråkigt med Årstiden! Har inte varit där sedan sommaren 2010, och då var det så fint, så fint!

Hjärterum sa...

tack... ja cecilia riktigt tråkigt.. och jag som liten egenföretagare känner verkligen med dem.. då man vet att trots hur fantastiskt det än är att jobba som egen och med sitt största intresse.. så är det ett enormt slit och stress för att få sin verksamhet att gå runt....