torsdag 20 oktober 2011

Stinas Favoriter...

Godkväll!

Idag är det Torsdag och det är bloggkväll med Stina.
Hos oss på Hjärterum är det aldrig en lugn stund! Det kan jag lova. Vi fullkomligt Älskar ju det kreativa, påhittiga och skapandet. Marie och Linda har idag gjort massor med mysiga & höstiga presentkorgar och dekorerade ljus mm som är perfekt att ge bort till helgen om det bjuds till fest! Vi har även idag fått påfyllning i vår garderob från vårt guldkorn Culture. Ljuvliga tunikor och sammetströjor bla. Vi lovar att bjuda på bilder här inom de närmsta dagarna för er som inte har möjlighet att titta in i butiken. Jag själv och Ann-Louise har planerat vår kommande Webshop. Jag är taggad till tusen, och jag vet inte riktigt varför, det är ju bara en webshop... Men det ska bli så himla roligt! I mitten av november har den premiär, så håll utkik :)

Ikväll vill jag visa er mina möbel favoriter. Denna hösten har vi i stort sett hela butiken full med unika och antika möbler och prylar och det är vi så stolta över. Det har blivit en stor trend att komplettera med gamla saker där hemma...
..här kommer några godingar...

Skåpet Snövit
 Det vackra smutsvita klädskåpet! Det är runt två meter högt och har fantastiskt fina slitningar i målarfärgen. Inuti är det omålat..
  Vackra linjer och detaljer ... kolla bara rosen! Så charmigt...
 Älskar de gamla nycklarna! Denna är så rostig och fin...

Den Sköna Gröna
 Det här är min absoluta favvis! Köpmandiskar är ju något väldigt eftertraktat och vår gröna är otroligt unik i sitt slag. Mitt hjärta stannade när jag såg den första gången och jag förstod innebörden av Hjärterum till Fullo. Här samlar vi verkligen saker som Älskar! Saker som flyttar in i hjärtat. (För vissa kanske mitt pladder låter som nörderi men jag skulle säga att det är passion! ;)
 Massa lådor med etiketthållare, siffror och snygga beslag!!

Rostig Kärlek
 Den är skönheten är också en goding! Den rostiga bordsskivan är något utöver det vanliga. Galet läcker!! Dock kommer vår goding få ett nytt hem i dagarna och det tycker vi är superkul...
 Kolla det rostiga!! SÅ FINT!!

 Black Beauty
Det är redan många som har uttryckt sin beundran över detta majestätiska skåp, nära 3 m långt! Tänk att bara lassa upp vackra serviser och saker i en matsal eller i ett vardagsrum...
 Varje dörr/fönster har vackra detaljer...
 Att det är vitmålat inuti gör att de ting man ställer in kommer fram och det svarta yttre ramar in det så fint, som en tavla...
 Ännu mer vackra detaljer....man kan aldrig få nog av dem! :)
Nästa gång du besöker oss så glöm inte att kika på våra unika möbler och alla vackra detaljer de har! Det är en fröjd att bara titta...

Hoppas att dagen varit skön och att vi även idag fått bjuda på materiel kärlek och inspiration till Er!

Kram Stina

2 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Vilka underbara och unika möbler! Ni har verkligen fått tag på diamanter där, helt tokigt vackra möbler faktiskt!

hjarterum sa...

TACK! Ja visst är de vackra.. hela butiken är fylld av unika ting.. allt kommer att finnas på webbshopen..premiär mitten november...