måndag 31 oktober 2011

PRISUTDELNING!!!!!

Äntligen är det dags!! Dags att avgöra höstens supertävling!!! Enkla tävlingsregler & mycket fina priser...

Tack alla som har "gillat" oss på Facebook. Vi har noggrant bevakat siffrorna och är så tacksamma för varje person!
Ikväll är det jag, Stina, som har fått äran att avgöra denna festliga tävling som vi drog igång för några veckor sedan och det är så spännande!! :) 
I eftermiddags fick tre personer välja varsitt nummer mellan 1 & 393. Personerna visste inte vad det gällde! Men de gav oss våra tre vinnare. Så utlottningen har varit riktig och rättvis!
Jag ska inte dra ut på det mer...låt mig få presentera det vi alla vill veta. Våra vinnare....

PRIS ETT...
Vinnaren av ett ETT VALFRITT PLAGG FRÅN VÅR GARDEROB är ÅSA BERSTEN!!! Stort Grattis! Välkommen in till oss och plocka ut vad Du vill!!

PRIS TVÅ...
 Vinnaren av EN HEMLIGT UTVALD VARA FRÅN VÅRT SORTIMENT AV VACKRA TING är KRISTINA WIRÈN!!! Grattis! Jag har redan valt ut en klockren överraskning till Dig som du kan hämta upp i Butiken...avslöjar inte än utan låter det bli en överraskning :)

..och till sist kära läsare... 

PRIS TRE...
Vinnaren av EN KONSULTATION AV VÅR INREDARE LINA är MARIA ANDERSSON!!!
Massor av Grattis till Dig!! Välkommen in till oss och boka tid!!

Vi hade lätt kunnat lotta ut 10 vinster till men det va ju "bara" tre som var utlovade! Det är så himla kul att glädja människor och ser så fram emot att få träffa våra vinnare :)

För er som blev utan vinst ikväll så vill jag bara skvallra lite om att vår jul-premiär om två veckor som kommer att blir något utav en kreativ succé! (jag vet inte allt än men det jag vet är toppen :) Vi siktar emot att ge alla våra kunder största vinst i Julkänsla!!

Ha en härligt kväll och igen, stort Gratis till Åsa, Kristina & Maria!!!

Inga kommentarer: