tisdag 20 september 2011

smakprov...


Precis hemkommen från ett långt pass på jobbet. Idag har vi trängts med rörmockare, snickare, elektriker, fotograf och "dörrfixare" alla har grejat med sina projekt och allt verkar flyta på och bli som vi har tänkt. Som sagt kreativiteten har flödat och ännu mer kommer det att bli i morgon...längtar redan till klockan ringer imorgon ;)


 Idag visar jag lite smakprov på hur det ser ut i butiken nu...vem vet det kan ändras många gånger tills premiären på fredag. något som ni kommer att se mer av är dessa fina djur. Visst är vår Hjort fin???


Här ser ni en underbart vacker antik lampa eller lykta. Kanske lite oproportionerlig i sin placering, men det är det som gör det lite extra roligt, mer oproportionerliga saker kommer ni få se i butiken på fredag, stora saker blir ju så fina och maffiga. Fast att vi har ganska lågt i tak vill vi ändå få in godbitarna som egentligen hade gjort sig bäst i en stor herrgård. 


 Fräcka lampor, läckra stolar och fint gammalt skåp som vi faktiskt fick skruva av benen på för att få in det i butiken, men skam den som ger sig...vårt motto är allt går, bara man vill.  bakom bilden ovan, ser ni en skymt av vår vackra vägg gjord av gamla patinerade plank. Tänk att gamla ruttna plank kan bli så bra.


Nu får det bli kudden för min del, så att man är pigg, utvilad och full av kreativitet imorgon igen. 

God natt Kram 
Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej jag har fått dille på korg jag skulle så gärna vilja ha en bricka i korg att ha på bordet helst vit, jag ser ofta när jag läser vakre hjem att norrmännen har mycket snyggt i korg i senaste nummret såg jag en sån som jag skulle vilja ha min fråga varför tar ingen svenskt affär in den typen av varor när det är korg i sverige är det oftas bruka men jag vill inte ha den typen av korg jag undrar det är inget som ni har tänkt att ta in? Jag älskar verkligen vitt med inslag med härliga fällar och vita hortensior i korgar nån rostig bokstav osv kram helene lycka till imorgon

hjärterum sa...

Tusen tack Helene..de gick kanon!! därför sent svar till dig.. vi har massa fin korg från artwood.. gå in och spana på deras sida www.artwood.se vi skickar gärna!! trevlig söndag kram...