måndag 19 september 2011

Myresjöhus.. visningshuset i Sjömarken..

Kom ju på mitt i alla kaos, att jag lovade ju lite bilder från visningshuset.. Helt galet vilken respons vi fått på detta..För några veckor sedan hade myresjöhus hela sveriges ledning konferens här i Borås.. Och sjävlklart besöktes det av Vd, arkiteketer säljare mm och enligt Peter Recihel ägare av Myresjöhus här i Borås så vad det stående ovationer.. Finaste myresjöhus och finast stylat någonsin.. Tror han ringde minst två gånger för att tacka.. Och det värmer ju riktigt gott.. Härom veckan meddela han att det blir ett nytt.. Redan så fort som här i oktober...Så nu blir det att börja planera på en ny inredning... Tyvärr tog jag aldrig några egna kort på det jag gjort.. och såg att det var mest kort utomhus på den skivan jag fått... ska efter fråga skivan med bilder innefrån.. Men däremot fick jag en film som ni kan se nedan, det mesta lite grann från huset i allafall...

Gick ni förbi sandwalls plats idag? jag hoppas ingen ansvarig kommun farbror eller annat gjorde det, för vi tog upp hela sandwallsplats bokstavligen..6st skåpbilar, närmare 20 gigantiska pall med varor som kom under dagen..
Samt alla möbler vi fyllde butiken med idag... Igår när jag var och städa.. kändes det så gott.. rena dansbanan hur stort som helst.. Jag kan intyga att den känslan infann sig inte när det var dax att gå hem idag.. Kändes nästan mindre än innan! va hände??? men jösses vad möbler vi knött in...=) Nu blir det att sova på saken och se med nya pigga ögon imorgon igen...  Imorgon kommer de och gör entren mot sandwalls plats.. Så spännande de ska bli och se hur detta blir.. Om det får den effekten jag önskar... Föresten fick idag se nya loggan i färdig annons som kommer här i dagarna sååå fin..
Vår kära stina som tagit fram...
Hoppas vi kommer få tid att nattblogga närmsta dagarna om inte så ber jag om ursäkt redan nu.. men då vet ni vad vi håller hus.. och är varmt välkomna fredag kl 10.00
Kram så länge...


Inga kommentarer: