lördag 10 september 2011

Ett av våra nya märken för hösten...


På formexmässan.blev jag helt kär..det var kärlek vid första ögonkastet!!! ett helt nytt märke för Sverige.. Lollia funnits länge och är stort i Usa... helt galet vackra förpackningar.. och doftar helt fantastiskt... jag kunde inte välja vilka dofter då alla doftade gudomligt... så jag vi köpte hem rubbet..parfymer, tvålar, doftljus, badsalt, badskum, handkräm, duschtvål, lotion mm.
de har lovat att vi ska hinna få det innan höstpremiären 23 September.. ni måste bara komma in och dofta.. parfymerna måste jag nog ta en av varje...=) perfekt ge bort gåva.. eller gåva till sig själv.. för det får vi ju inte glömma att vi själv allt är värda lite vardagslyx då & då...

hoppas ni har en go Lördag.. själv har jag varit ledig från butiken, vart ute på konsultaioner..de ena gav jobb direkt..kul! sen har jag vart och köpt in lite antika möbler för hösten.. och nu vankas det soffa och planering av möblering av butiken för höstpremiären....
önskar er alla en mysig Lördag...
glöm inte spana in imorgon här på bloggen.. vi kommer ha galet fint erbjudande i butiken Måndag till Lördag!!!!
nedan lite bilder från nya märket...



vill ni se hela sortimentet spana in här..http://www.lollialife.com/

Inga kommentarer: