torsdag 7 juli 2011

bröllopspresent...

Nu i helgen har det varit bröllop för oss igen...Denna gången var det min barndomsvän som gifte sig...ett helt underbart bröllop på ett helt underbart ställe i Blekinge, närmare bestämt på
Valje Herrgård.

Tyvärr så glömde jag min kamera där, så jag har inga bilder att visa er, ska försöka fixa det till en annan gång.

Som ni säkert vet så är bröllopspresent alltid ett huvudbry, våra vänner hade önskat sig bidrag till bröllopsresan, men att ge pengar rakt av är ju inte så roligt och personligt precis.
Jag hittade en gammal kista, målade den vit och skrev deras namn och bröllopsdatum på. Lite som en gammal hederlig brudkista. Sedan fyllde vi den med en kronor. Gissa om det blev uppskattat???

Tyvärr så får ni hålla tillgodo med bilder från min mobil, inte de allra bästa. Men ska visa er några bättre en annan gång.

Pricken över iet på kistan blev ett litet rim och så massor av spetsband, nästa allt blir vackert med spets...

Ni har väl inte missat vår annons i bt idag. Tag 3 betala för 2, på allt i butiken.
Så välkomna in och fynda.
Idag är det andra sommartorsdagen denna sommaren och vi finns här för dig från 10-21.

Många kramar
Lina

Inga kommentarer: