fredag 27 maj 2011

Ni glömmer väl inte bort lilla mamma imorgon nu....


Varför inte överraska med frukost på sängen? Visst är denna servisen från Pip Studio helt ljuvlig, jag skulle bli så glad om man fick vakna upp till detta! =)


Nu i veckan har Lina o jag förberett o satt ihop massa söta presenttips o underbara sommar planteringar som skulle passa mor men många andra alldeles utmärkt!!


Underbara rosa rosor har vi inhandlat massor av nu till helgen! Supervacker variant i två toner! Stor o kraftig 119kr.

Denna rosen är oxo helt underbar!!! Vacker doftande trädgårdsros att plantera ut eller sätt i en stor kruka. 549kr eller 2 för 1000kr. Detta är pengarna väl värt då ni får många många års glädje av dessa storblommiga rosorna!


Ge bort en klassisk sommarkänsla.... vackra söta prydnadsmultron 69kr. Tänk dej när man kan plocka smultron o trä på strå..... =)



En annan sak som e sött o sommrigt e dessa smaskiga körsbärstomater på planta vi har. Jag har varit siktigt sugen på att köpa hem ett par stycken o ha på min balkong. Undrar om jag får mina att bli så här stora!!?


Nu bär det strax av till butiken för idag finns både jag o Lina på plats för att ta hand om alla våra söta kunder! Hoppas vi ses!


Kram Marie

Inga kommentarer: