torsdag 19 maj 2011



En Blomma till Mor.......


Mors dag är en högtid som uppmärksammar moderskapets mödor och glädjeämnen och firar minnet av ens moder, den infaller den sista söndagen maj, detta är i år den 29e maj.

Här i butiken laddar vi upp för fullt både till bla Morsdag, Studenten, Konfirmationer och andra tillfällen då man kan tänkas ge bort en gåva... =)

Vi har idag fått en STOR leverans med massa härliga sommarblomster, passar finfint till uppskattande presenter eller om man bara vill piffa upp egna trädgården eller balkongen. Jag önskar jag hade en stor stor trädgård istället för min lilla balkong för då skulle jag handla hem massa fint! Men men tur e väl det för då skulle jag inte få nån lön kvar! =)


Här har vi fixat o donat hela dagen med att göra fint utanför butiken. På denna sidan har vi växter och annat i de härligt sommriga tonerna lila och rosa.



Hortensia, flera olika Ros sorter, Gerbera, Appleblossom Pelargon är bara några av allt att välja bland. Där i bakgrunden skymtar även ett jättevackert Fikonträd!!



Ett HAV av Lavendel!! Har massa underbara sorter, har hemma 5-6 olika varianter och alla doftar de underbart!

Imorgon ska vi fortsätta med andra sidan, där blir det växter o textiler i vitt, grönt och med inslag av lite rött. Massa söta Smultronplantor, Körsbärstomater och stora vackra Jasminträd på stam är bara lite av allt ni kommer hitta här!

Kram Marie

Inga kommentarer: