söndag 10 april 2011

En dag som denna är det väl omöjligt att inte få härliga vårkänslor... när jag kom in för att arbeta i morse var Sandwallsplatsen fylld med människor som njöt av sol & värme..


Själv fick jag tillbringa flera timmar i butikerna för att städa & röjja och få massa pappersarbete gjort.. Men eftermiddagen tillbringa jag med familjen, picknik i trädgården och promenad i skogen. Vilken skön värme vi haft idag...

Helt galet vilken energi vädret ger..


Själv börjar jag få lite smått ångest för nästa helg..nu ä det minsann nedräkning inför att dansa offentligt inför mängder av människor... ja jisses vi får se om benen bär mig..=)


Imorgon är det dags för en stor 4:a i stan som inte har blivit såld för att den visats tom. så där ska vi tillbringa dagen och styra upp med möbler & interiör... Hoppas att ni får en underbar vecka..

massa vårkramar så länge...



Inga kommentarer: