torsdag 13 januari 2011


Glömde ju nämna i tidigare inlägg att vi from idag ERBJUDER 70% på alla kvarvarande JULsaker.. helt galet långt under inköp...!! även om julsakerna ska packas ner.. så blir de ju som nya till nästa jul.. och då vet man med sig att man fyndat godbitarna till grymt bra priser.. kan det bli bättre!?... finns faktiskt flera fina saker kvar.. även på Ränder har vi from idag 70% på all Jul..



Flyttrean på Ränder tuffar på... mycket har sprungit iväg men vi fyller på en till två gånger per dag från lagret.. så även här går det fynda galet läckra prylar till mycket bra priser...




Minns ju nu oxå att jag lovade berätta lite mer om vad som är på Gång med Ränder..
Tidigt i höstas fick jag erbjudande om en ny lokal.. så höstas skrev jag på ett kontrakt för nuvarnade DNAs lokal bredvid Vivåga... det uttnyttjar inte idag hela ytan på 140 kvadrat utan har en stor del till lager... vi får tillgång till denna lokal 1 Mars.. då kommer vi börja renovera och göra om hela ytan till butiksyta.. vi kommer även sätta in ytterligare ett skyltfönster mot Lilla brogatan... sen kan jag oxå avslöja att konceptet kommer bli lite annorlunda vi kommer även byta namn på butiken...=) som sagt följ bloggen om ni ä nyfikna så uppdaterar jag er allt eftersom.... Men boka in 25 Mars då blir det premiär!!!...=)

Och dagen innan julafton fick jag sålt Ränders Lokal.. så i Mars flyttar det in en butik som ska sälja kläder för oss töser.... spännande att det händer lite på gatan... =)
Nä nu blir det soffan måste erkänna att man är lite sliten efter de senaste dagarnas dygnet runt arbete...


Må gott så länge, massa kramar söta läsare....

Inga kommentarer: