tisdag 31 augusti 2010

Bröllop...


Tänkte visa lite bilder på brudbuketten jag gjorde i somras. en kompis till mig gifte sig , och jag fick förtroendet att göra hennes brudbukett. Här nedan följer lite bilder...


Så här fick de brudbukett, tärnbukett och corsage levererade, lätt att frakta mellan fotograf och kyrka...i sådana här vackra lådor levererar vi alltid i.


närbild på buketten, som bestod av röda rosor, röda kvistrosor, murgröna, rosmarin, hjärtan på tråd och pärlor.


Tärnbuketten med likadana blommor som i brudbuketten, här använde jag mig även av spetsband.


Brudbuketten...


Ett vackert brudpar... Anna och Philip Nennesson.
Tack för att jag fick vara med på er fantastiska dag, och Tack för att jag fick göra er brudbukett.
Ha en bra dag!
Kram Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sååå fina buketter som vanligt! :) Vad ligger du på i pris för brudbukett? Tex en som den på bilderna här. Har ju bröllop på gång snart ju... ;)

Anonym sa...

Tack Lina för att du gjorde världens finaste brudbukett till oss. Du är så duktig!Kramar Anna